До Польщі на авто: що варто знати про нові правила паркування

4 Вересень, 2017 - 09:33

Польська влада вирішила кардинально змінити як систему паркування у великих містах країни, так і розмір оплати за зайняте паркомісце. Одним з найбільш обговорюваних пунктів у новому законопроекті, який підготувало Міністерство розвитку Польщі, є встановлення вартості паркування в залежності від мінімальної зарплати, пише vsetutpl.

Як це діятиме?

Міністерство продумало схему відсоткових лімітів, за якою у звичайній зоні платного паркування (тобто не в центрах міст) плата за першу годину не може перевищувати 0,15 відсотків від мінімальної заробітної плати в Польщі (сьогодні це 3 злотих), а в центральних зонах міст – 0,45 відсотка від мінімальної заробітної плати (9 злотих). Для штрафів ліміт теж визначено: матеріальне покарання за паркування без оплати послуг не може перевищувати 10 відсотків від мінімальної заробітної плати, тобто 200 злотих. Це в 4 рази вищий штраф, аніж той, яким карають порушників сьогодні.

Новий законопроект не змінює принципи визначення плати за наступні (після першої) години паркування. У відповідності з існуючими сьогодні правилами, друга година не зможе бути дорожчою від першої більш ніж на 20 відсотків, третя година не зможе бути дорожчою від другої більш ніж на 20 відсотків, а плата за четверту і наступні години не зможе перевищувати ставки за першу.

Крім встановлення розміру оплати за паркінг в залежності від мінімальної зарплати, на систему паркування в Польщі чекають й інші зміни. Зокрема, як повідомило в четвер Міністерство розвитку Польщі, остання версія проекту передбачає можливість виокремлення органами самоврядування міст з населенням більше ніж 100 тисяч так званої центральної зони платного паркування. Такі зони займатимуть центральні частини міст та, можливо, деякі інші райони, якщо місцева влада вважатиме за потрібне. Остаточні ціни на паркування в таких зонах теж встановлюватимуться на місцевому рівні й зможуть відрізнятись у різних містах Польщі.

Створення таких зон, як вважають у Міністерстві, дуже необхідне, адже багато людей, зважаючи на вищий тариф за паркування в них, оминатимуть центри міст, таким чином, не блокуватимуть рух у центральних зонах. До того ж це дасть змогу створити умови для впорядкування простору, наприклад, шляхом будівництва багаторівневих паркінгів або розвитком громадського транспорту. Крім того, це позитивно вплине на екологію, адже за статистикою, головне джерело забруднення повітря – саме автомобільні викиди. До прикладу, у Варшаві більше ніж 60 відсотків забруднень повітря саме через насичений трафік на дорогах.

Реклама

Читайте також:

тема

Актуальне порівняння німецьких підприємств на інтернет-платформі Kununu показало, на яких підприємствах співробітники задоволені своєю зарплатою. За результатами дослідження стал
Економити на товарах та послугах у Німеччині можна цілий рік. Потрібно просто знати деякі хитрощі.

новини

16:56
Джессіка Бісманн, яка входить до ультраправої партії "Альтернативи для Німеччини", може поплатитися за старі фотографії на фоні вина з Адольфом Гітлером на етикетці.
16:46
Промислове виробництво у США показало найбільший приріст за вісім останніх років
16:33
Переможницею найпрестижнішої літературної нагороди цього року стала Анна Бернс
12:52
Трамп залишив дружину Меланію без парасольки під час дощу, хоча сам сховався під нею
10:37
Близько 85% жінок-депутатів, які працюють у парламентах європейських країн, стикалися з проявами насильства на роботі
Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.