Скандальний перевізник продовжує псувати українцям відпочинок

27 Червень, 2017 - 13:41

Скандал навколо компанії міжнародних перевезень, яка днями відмовила українській родині в поїздці до Болгарії через біометричний паспорт, набирає нових обертів, повідомляє СВІТUA.

Так, в соцмережах люди, які користалися послугами цієї компанії, почали повідомляти про власний досвід поїздок до Європи автобусами перевізника.

Зокрема, Ксенія Марчак на своїй сторінці у Facebook розповіла про те, як їй та її родині зіпсували відпочинок в Польщі.

"Вирішили ми з сином протестувати безвіз та подарували йому на день народження поїздку до польського Любліна", - написала Ксенія.

Дорога до Польщі забрала шість годин через затримки на кордоні. Проте комфортність автобуса та ввічливість персоналу зіграли свою роль - українці спокійно перенесли подорож та очікування.

Неприємні пригоди почали відбуватися вже під час повернення родини до України.

"Ми втомлені та щасливі очікуємо приходу автобусу того ж перевізника, який мав прибути в 19:50. Прочекали ми годину, а автобусу немає і стурбовані вирішили зателефонувати до перевізника. Одразу нам нічого не відповіли і передзвонили за кілька хвилин та повідомили, що автобус нашого рейсу зламався і нас підсадять на наступний, який буде аж в 23:15", - написала Ксенія Марчак.

Проте вже о 22:30 жінці зателефонували з компанії й повідомили, що рейс затримується до 00:15 наступного дня. Родина прочекала на автовокзалі Любліна чотири години.

Коли ж обіцяний автобус прибув, то українці були неприємно вражені.

По-перше, перед ними не вибачились. Далі стюарт почав у не надто ввічливій формі пояснювати, що в ситуації винен не він, а отже й відповідати за фірму він не має.

"Далі була поїздка в абсолютно не комфортних умовах, місця мало, ноги просто нікуди подіти, кондиціонер економили й частину дороги їхали в духоті, автобус засмальцьований і не прибраний, а шансон вранці мене просто добив. І от в таких умовах прийшлось їхати 12 годин", - ділиться враженнями українка.

Резюмувала свої пригоди Ксенія резонним питання - невже так важко було попередити клієнтів про несправність та запізнення автобуса заздалегідь, вибачитися хоча б після повернення додому?

На цей допис одразу відреагували інші клієнти перевізника.

"Такий же досвід мала минулого року, скориставшись їх послугами. Більше такого бажання не виникне", - написала в коментарях Анжеліка Чепканич.

Також користувачі почали ділитися порадами, як вплинути на безвідповідального перевізника. Так, було висунуто пропозицію скаржитися безпосередньо до Міністерства інфраструктури України.

Реклама

Читайте також:

тема

Актуальне порівняння німецьких підприємств на інтернет-платформі Kununu показало, на яких підприємствах співробітники задоволені своєю зарплатою. За результатами дослідження стал
Економити на товарах та послугах у Німеччині можна цілий рік. Потрібно просто знати деякі хитрощі.

новини

13:35
Uber оголосив про припинення роботи в Барселоні.
13:24
Витік газу стався у квартирі багатоповерхового будинку. Загинуло семеро людей.
22:58
У трьох штатах через негоду оголосили режим надзвичайного стану.
20:25
Одна людина загинула, ще 6 дістали поранення.
20:19
На узбережжі Франції знайшли декілька подушок від сидінь літака Piper Malibu, який зник над Ла-Маншем 22 січня.
17:35
Американський регулятор навряд чи ризикне підвищити ключову ставку.
07:57
У Північній Ірландії ураган "Доріс" став причиною отриманих ушкоджень декількох дерев на алеї, де знімали відомий серіал "Гра престолів".
07:36
Відео, на якому видно момент вибуху в житловому будинку у Гаазі, що стався в неділю, 27 січня, з'явилося в Інтернет.
07:12
У китайській провінції Хунань стратили чоловіка, якого засудили за вбивство 15 осіб.
00:48
Директор Нацрозвідки США Ден Коутс у вівторок, 29 січня, заявив, що напружені відносини між Вірменією та Азербайджаном через ситуацію навколо Нагірного Карабаху здатні стати причиною великомасштабного конфлікту, до якого може бути залучена і Росія.
Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.