Скандальний перевізник продовжує псувати українцям відпочинок

27 Червень, 2017 - 13:41

Скандал навколо компанії міжнародних перевезень, яка днями відмовила українській родині в поїздці до Болгарії через біометричний паспорт, набирає нових обертів, повідомляє СВІТUA.

Так, в соцмережах люди, які користалися послугами цієї компанії, почали повідомляти про власний досвід поїздок до Європи автобусами перевізника.

Зокрема, Ксенія Марчак на своїй сторінці у Facebook розповіла про те, як їй та її родині зіпсували відпочинок в Польщі.

"Вирішили ми з сином протестувати безвіз та подарували йому на день народження поїздку до польського Любліна", - написала Ксенія.

Дорога до Польщі забрала шість годин через затримки на кордоні. Проте комфортність автобуса та ввічливість персоналу зіграли свою роль - українці спокійно перенесли подорож та очікування.

Неприємні пригоди почали відбуватися вже під час повернення родини до України.

"Ми втомлені та щасливі очікуємо приходу автобусу того ж перевізника, який мав прибути в 19:50. Прочекали ми годину, а автобусу немає і стурбовані вирішили зателефонувати до перевізника. Одразу нам нічого не відповіли і передзвонили за кілька хвилин та повідомили, що автобус нашого рейсу зламався і нас підсадять на наступний, який буде аж в 23:15", - написала Ксенія Марчак.

Проте вже о 22:30 жінці зателефонували з компанії й повідомили, що рейс затримується до 00:15 наступного дня. Родина прочекала на автовокзалі Любліна чотири години.

Коли ж обіцяний автобус прибув, то українці були неприємно вражені.

По-перше, перед ними не вибачились. Далі стюарт почав у не надто ввічливій формі пояснювати, що в ситуації винен не він, а отже й відповідати за фірму він не має.

"Далі була поїздка в абсолютно не комфортних умовах, місця мало, ноги просто нікуди подіти, кондиціонер економили й частину дороги їхали в духоті, автобус засмальцьований і не прибраний, а шансон вранці мене просто добив. І от в таких умовах прийшлось їхати 12 годин", - ділиться враженнями українка.

Резюмувала свої пригоди Ксенія резонним питання - невже так важко було попередити клієнтів про несправність та запізнення автобуса заздалегідь, вибачитися хоча б після повернення додому?

На цей допис одразу відреагували інші клієнти перевізника.

"Такий же досвід мала минулого року, скориставшись їх послугами. Більше такого бажання не виникне", - написала в коментарях Анжеліка Чепканич.

Також користувачі почали ділитися порадами, як вплинути на безвідповідального перевізника. Так, було висунуто пропозицію скаржитися безпосередньо до Міністерства інфраструктури України.

Реклама

Читайте також:

тема

Актуальне порівняння німецьких підприємств на інтернет-платформі Kununu показало, на яких підприємствах співробітники задоволені своєю зарплатою. За результатами дослідження стал
Економити на товарах та послугах у Німеччині можна цілий рік. Потрібно просто знати деякі хитрощі.

новини

00:57
Природна пожежа в південній частині Каліфорнії знищила 616 будинків і господарських будівель, пошкоджені 183.
23:47
У кількох містах Саудівської Аравії і Туреччини усі охочі могли попрощатися з журналістом Джамалем Хашоггі, якого на початку жовтня вбили у будівлі консульства Саудівської Аравії у столиці Туреччини.
21:47
Нещодавно на півночі Сербії відкрили статую у вигляді сови, проте багатьом пам'ятник більше нагадує чоловічий статевий орган.
21:36
Сьогодні, 16 листопада, в парламенті Шрі-Ланки сталася масова бійка між депутатами.
20:57
У Шанхаї відкрили готельний комплекс Intercontinental Shanghai Wonderland, побудований на місці колишнього кар'єра на гірському хребті Шешана.
20:36
У Лондоні 15 листопада помер радянський і британський біолог Жорес Медведєв.
20:12
Чеські правоохоронні органи відкрили кримінальну справу стосовно сина прем'єр-міністра республіки Андрея Бабіша-молодшого, якого підозрюють в незаконному перетині українського кордону.
18:25
Один із ранніх фільмів Уолта Діснея був виявлений в особистій колекції 84-річного Ясуші Ватанабе.
17:59
Федеральна служба безпеки РФ намагалася отримати доступ до баз даних візового центру TLSсontact, що надає послуги з обробки заяв на візи в країни Шенгенської зони і Велику Британію.
Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.