Скандальний перевізник продовжує псувати українцям відпочинок

27 Червень, 2017 - 13:41

Скандал навколо компанії міжнародних перевезень, яка днями відмовила українській родині в поїздці до Болгарії через біометричний паспорт, набирає нових обертів, повідомляє СВІТUA.

Так, в соцмережах люди, які користалися послугами цієї компанії, почали повідомляти про власний досвід поїздок до Європи автобусами перевізника.

Зокрема, Ксенія Марчак на своїй сторінці у Facebook розповіла про те, як їй та її родині зіпсували відпочинок в Польщі.

"Вирішили ми з сином протестувати безвіз та подарували йому на день народження поїздку до польського Любліна", - написала Ксенія.

Дорога до Польщі забрала шість годин через затримки на кордоні. Проте комфортність автобуса та ввічливість персоналу зіграли свою роль - українці спокійно перенесли подорож та очікування.

Неприємні пригоди почали відбуватися вже під час повернення родини до України.

"Ми втомлені та щасливі очікуємо приходу автобусу того ж перевізника, який мав прибути в 19:50. Прочекали ми годину, а автобусу немає і стурбовані вирішили зателефонувати до перевізника. Одразу нам нічого не відповіли і передзвонили за кілька хвилин та повідомили, що автобус нашого рейсу зламався і нас підсадять на наступний, який буде аж в 23:15", - написала Ксенія Марчак.

Проте вже о 22:30 жінці зателефонували з компанії й повідомили, що рейс затримується до 00:15 наступного дня. Родина прочекала на автовокзалі Любліна чотири години.

Коли ж обіцяний автобус прибув, то українці були неприємно вражені.

По-перше, перед ними не вибачились. Далі стюарт почав у не надто ввічливій формі пояснювати, що в ситуації винен не він, а отже й відповідати за фірму він не має.

"Далі була поїздка в абсолютно не комфортних умовах, місця мало, ноги просто нікуди подіти, кондиціонер економили й частину дороги їхали в духоті, автобус засмальцьований і не прибраний, а шансон вранці мене просто добив. І от в таких умовах прийшлось їхати 12 годин", - ділиться враженнями українка.

Резюмувала свої пригоди Ксенія резонним питання - невже так важко було попередити клієнтів про несправність та запізнення автобуса заздалегідь, вибачитися хоча б після повернення додому?

На цей допис одразу відреагували інші клієнти перевізника.

"Такий же досвід мала минулого року, скориставшись їх послугами. Більше такого бажання не виникне", - написала в коментарях Анжеліка Чепканич.

Також користувачі почали ділитися порадами, як вплинути на безвідповідального перевізника. Так, було висунуто пропозицію скаржитися безпосередньо до Міністерства інфраструктури України.

Реклама

Читайте також:

тема

Початок міграції до Об'єднаних Арабських Еміратів закладено наприкінці 1980-х років, коли в країну почали запрошувати спортивних фахівців з Радянського Союзу.
Мiлена Рудницька, доктор фiлософiї та голова Свiтового союзу українок, домоглася щоб справу Голодомору винесли на розгляд Лiги Нацiй та Мiжнародного Червоного Хреста, пише журнал

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.