Витрати мінімальні, прибутки колосальні: українка створила успішний бренд у США

23 Червень, 2017 - 12:52

Христина Балушка з Одеси після переїзду до США створила власний бренд "Балушка: мистецтво паперових квітів". Дівчина прикрашає паперовими квітами вітрини популярних магазинів, музичні фестивалі, галереї, урочисті події та домівки людей, повідомляє Gazeta.ua. Співпрацює українка також із тижнем моди в Нью-Йорку та такими відомими компаніями, як Macy's, Lord&Taylor і Vera Bradley.

"Я хотіла стати дизайнером. Створила свою лінію одягу "Балушка" і продавала його в магазинах. Але паперові квіти відвернули мене від цього. Їх почала робити випадково. Викладачка в коледжі попросила зробити квіти для фотосесії. До того часу паперових квітів я ніколи не бачила. Навчила сама себе за ніч", - розповідає дизайнерка.

За словами жінки, замовнику дуже сподобався результат, компанія замовила ще 60 штук. Тоді Христина вирішила відкрити власний бізнес.

"Із кожною новою квіткою я бачила прогрес і розуміла, що то моє покликання. Відчула себе набагато щасливішою, коли роблю квіти, ніж коли шию. Вирішила кардинально змінити кар'єру. Крім того, завжди розуміла, що працюватиму лише на себе. Подумала, що паперові квіти можна використовувати на весіллях. Тож почала прикрашати весілля і продавати свої роботи", - каже вона.

Українка створила свій бренд і зареєструвалася як приватний підприємець. Спочатку - DBA (ведення бізнесу). Це дуже проста форма підприємництва. Забирає годину відкриття і коштує 16 доларів.

Розповідала про квіти усім знайомим, зробила веб-сайт та відкрила онлайн-магазин. Зараз маю корпоративну форму підприємництва. Це складніша організація і потребує набагато більше коштів на заснування. Крім того, найняла бухгалтера, оскільки податкова система тут дуже складна. Бізнес став прибутковим одразу. Кошти вкладала поступово - те, що заробляла. 

Клієнти Христини Балушки - великі магазини з відділеннями у всій Америці.

"Є клієнти, які замовляють квіти індивідуально. Купують їх для святкових подій у житті, кімнат маленьких дівчаток, оформлення інтер'єру в будинках. Серед клієнтів є журнали - TV shows, Kolledzhi, Tobto. Також мої ювелірні "прикраси" продають у Музеї модернового мистецтва в Чикаго. Співпрацюю з благодійними організаціями. Зараз збираємо нову інсталяцію - прикрашатимемо всеамериканську прем'єру трьох фільмів", розповідає Христина.

Квіти в середньому коштують від 10-200 доларів за одну. Якщо купують в спеціальній коробці, ціна буде від 200 до 1500 доларів за квітку.

"На створення однієї квітки я витрачаю від 30 хвилин до 7 годин залежно від розміру та деталей. Маю людей, які долучаються до роботи. Мої батьки також приїжджають щороку, допомагають з великими замовленням. Торік відкрила франчайзингову компанію в Дубаї. В серпні поїду відкривати філію на батьківщині. У вересні цього року в Одесі продаватимуть квіти мого бренду", - резюмує українка.

Фото: gazeta.ua.

Реклама

Читайте також:

тема

Існує три головних шляхи, аби стати громадянином Великої Британії: за народженням, шляхом реєстрації або шляхом натуралізації, повідомляє СВІТU
Із виразною зовнішністю, ростом 196 сантиметрів і кремезною статурою – Майк Мазуркі був справжньою знахідкою для голлівудських режисерів, пише

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.