Піди туди, не знаю куди: у які центри туристичної інформації краще не звертатися

24 Травень, 2017 - 17:36

Закордонні волонтери Центру громадянської активності «Bona Fides» протягом всього 2016 р. контролювали Центри туристичної інформації (ЦТІ) у регіоні. На жаль, не всі вони виявилися гостинними для туристів, пише monitor-press.

Бувало, що працівникам ЦТІ було складно надати базову інформацію. Для декого перешкодою виявилося погане знання англійської, або її незнання. Що цікаво, в Заверці працівник просто залишив туристів, що задавали йому питання, наодинці. Часто гостям із закордону вручали флаєри польською мовою.

Волонтери «Bona Fides» з Білорусі, Вірменії та Франції перевіряли ефективність роботи ЦТІ у 16 містах всього регіону. Вони робили це кількома способами – по телефону, особисто та онлайн. Є багато роботи, адже до європейських стандартів ЦТІ ще далеко.

Ми виділили добрі і погані практики. Найкращим Центром туристичної інформації, серед тих, які ми перевіряли, виявився ЦТІ у Катовіце. Це дуже тішить. Найгірше результати отримали Вісла і Заверце», – сказав Гжегож Вуйціковський, голова Фонду громадянської активності Bona Fides. «Частково до туристів ставляться несерйозно, а працівники просто ігнорують проблему, не відповідаючи на запитання, або надаючи флаєри мовою, якої не знає закордонний турист», – додає він.  

Складні питання
На жаль, у деяких ЦТІ великою проблемою виявилося незнання англійської, що було зрозуміло із телефонних розмов. Волонтери питали, зокрема, номери телефонів та адреси дешевих готелів та центрів відпочинку, хотіли отримали інформацію про проїзд громадським транспортом із окремих міст до Катовіце (ціни квитків, час проїзду, розклад руху потягів та автобусів), запитували також про культурні події, що відбуваються у місті та сусідніх місцевостях. Найкращі результати отримав Оґродзенець, де працівники дали відповідь на усі запитання, дещо гіршими виявилися результати Устроня та Бєльсько-Бялої. Дуже слабкі результати отримав Ратибор.

«Працівник ЦТІ не говорив англійською, попросив перетелефонувати за 5 хвилин, а потім не брав слухавки», – пояснила Анна Станєк із «Bona Fides».

Не з кращого боку показав себе ЦТІ в Заверці. «Працівник попросив надіслати питання на електронку, але на задані запитання ми не отримали жодної відповіді», – відзначає Анна Станєк.

У Хожові з двох працівників лише один говорив англійською на початковому рівні. У Віслі англійську на базовому рівні знала лише одна людина, а на інтернет-сайті був вказаний хибний номер телефону. У Цешині людина, що відповідала на дзвінки, взагалі не говорила англійською.

Лише 56 % ЦТІ мають інтернет-сторінки англійською мовою, у більшості випадків вони скромніші, ніж польські відповідники. Але й це не все: у працівників ЦТІ великі проблеми з ініціативою.

«У більшості ЦТІ працівники не ініціативні. Відвідувачі повинні задавати запитання про найменші деталі, щоб щось дізнатися. Позитивним здивуванням виявився Живець, де працівник запитував якого типу туристичні об’єкти цікавлять клієнтку, щоб дати їй найкращі рекомендації», – йдеться у звіті.

Візити волонтерів до міст Бєльсько-Бяла, Ченстохова, Катовіце, Щирк, Сосновець, Оґродзенець, Пекари-Шльонські та Живець були дуже приємними. Працівники ЦТІ були привітними та пояснювали як дістатися до місць, про які вони говорили. У випадку потреби вони шукали додаткову інформацію в інтернеті, добре володіли англійською мовою.

Погані результати отримали:
Вісла: там працівник ЦТІ не продемонстрував ввічливості, більшість флаєрів, які він дав, були видані польською.

Заверце: працівник також не був надто ввічливий. Після кожного питання він йшов до офісу, щоб принести флаєр, не показував розташування місць, про які говорив. У певний момент працівник ЦТІ залишив клієнта самого: сказав, що йде до офісу по флаєри і не повернувся.

Цешин: Працівник ЦТІ не говорив англійською, було складно отримати від нього якусь інформацію.

Реклама

Читайте також:

тема

Вона -- розлучена серіальна актриса, він -- найскандальніший принц сучасності. Ці заручини обговорює увесь світ!
Місцева поліція не виявляє особливого бажання розслідувати інцидент.
У Польщі вже більше місяця шукають зниклого українця, який працював у пекарні в місті Серпц, розташованому за сотню кілометрів від Варшави.

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.