Додайте кольору: чого навчає голлівудських кіномайстрів українець

Професія, яку опанував український режисер-документаліст Олександр Анпилогов, зветься пролюсер-колорист. Він займається кольорокорекцією, тобто розфарбовує кіно. Мова йде не лише про перетворення чорно-білих фільмів на кольорові. В наш час дофарбовують і кольорові фільми, додають кадру соку, насиченості, задають чіткіший тон та настрій. Але Олександр працює саме з чорно-білими стрічками, пише ForumDaily.

Як українського режисера помітили у Голлівуді, як старі фільми перетворюються на яскраве сучасне кіно і чому зараз фільми знову варто знімати чорно-білими, далі у розмові з  Олександром Анпилоговим.

Не прагну до слави

«Я не прагну бути таким відомим, як режисер Крістофер Нолан, я хочу, щоб популярність Нолана була, частково моєю заслугою», — сміливо заявляє український режисер Олександр Анпілогов. Потрапити в Голлівуд, напевно, мріє кожна людина, пов`язана з кіно. В Олександра вийшло по-іншому: один з метрів кіноіндустрії Голлівуда сам запросив Анпілогова взяти участь в проекті. «Це було приємно, і трохи несподівано », — признається Олександр.

Загадка старого кіно

Олександр Анпілогов знайшов зачіпку, на якій вибудував цілу теорію. Коли знімали чорно-білі фільми, одним із завдань гримера було зробити так, щоб обличчя артистів не блищали. І коли фільм розфарбовували, на цю особливість ніхто не зважав. Ось і виходили яскраві, кольорові, але при цьому пластикові люди, у яких ні за якіх обставін не блищало обличчя.

«Я шукав підтвердження своєї теорії, пробував на практиці нові методики кольорування, сам шукав виходи на професіоналів. І так вийшов на людину, яка працювала з фільмами «Титанік», «Куди приводять мрії»».

Олександр був готовий до того, що листування і обмін професійними питаннями обмежиться кількома листами, але Прайс Петель зацікавився його ідеями і запропонував працювати разом. Над першими проектами працювали на відстані - велика частина команди в Голлівуді, Олександр - в Києві.

Незабаром до Олександра звернулася студія FOX з пропозицією пофарбувати фільм Miracle on 34th street. Це дуже популярний різдвяний фільм в США.

Америка - це кіно, що ожило

«Даремно ви думаєте, що людину, яка знає світ кіно зсередини, Голлівуд нічим не здивує, - посміхається Олександр. - Так, у мене не викличе трепету вид камери або знімального майданчика, але Америка по-своєму мене здивувала.

Коли я приїхав в США перший раз, я не міг позбутися відчуття, що я весь час на знімальному майданчику. Телефони-автомати на вулицях, жовта розмітка на дорозі, будівлі, абсолютно особливе небо Каліфорнії - все, що раніше мені здавалося вигаданими атрибутами американських фільмів, виявилося просто елементом побуту. Це, звичайно, викликало усмішку.

Деякі речі раніше мені здавалися режисерською задумкою, але, приїхавши в США, я з'ясував, що в американському кіно часто знімають просто життя і просто побут, нічого не домислюючи і не додаючи. А в іншому - напевно, все як всюди: для просування вперед потрібні зв'язки і знайомства. Цьому я і присвятив себе на початковому етапі. Я був готовий жертвувати ідеями, дарувати стартапи, щоб мати нові знайомства».

Робота, за словами Олександра Анпілогова, буде важка. Матеріалу зі зйомок збереглося критично мало, тому підготовка до початку проекту і пошук команди зайняв кілька років.

«У моїй команді буде близько 150 осіб, робота буде масштабна і дуже кропітка, - розповідає Олександр. - Спочатку фільм сканують, потім реставрують, потім кожен кадр ріжуть, сортують. Аж тоді підключаються художники, потім аніматори, після цього кадри розфарбовують і збирають назад в потрібному порядку. Фільм триває 1 годину 52 хвилини. В одній секунді фільму - 24 кадри.

Тепер обсяг роботи більш зрозумілий. Це величезна і дуже кропітка праця. Розфарбовувати потрібно, як я вже говорив, з урахуванням особливостей того гриму, що накладався в 1938 році, тільки тоді фільм не буде викликати відторгнення у глядача ».

Крім технічної сторони має бути ще й дослідницька робота. Потрібно не просто знайти кольори, але і врахувати, які кольори могли бути доречні в ту епоху.

Майбутнє за чорно-білим кіно

«Сьогодні кінематограф женеться за новими елементами виразності. Глядачі іноді і не здогадуються, що найсучасніші фільми теж дофарбовують і роблять "яскравішими", ніж вони є насправді, - пояснює Олександр Анпілогов. - Більш того, топові відеокамери зараз знімають саме в чорно-білому форматі, тому що так можна забезпечити більш високу якість зображення. А після цього, на етапі пост-продакшну, над фільмом працюють колористи».

Анпілогов впевнений, що за технологією колоризації - майбутнє. 

Фото Forum Daily

Читайте також:

тема

Колись відомий як «Маленький Париж», Бухарест – столиця Румунії, відома своєю багатою історією, яка зливається з сучасною індивідуальністю.
Ступені освіти в Польщі і Україні дуже відрізняються. Наприклад, навчання на ступені Бакалавра (Studia pierwszego stopnia) в Польщі триває 6 семестрів або 3 роки.

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.