Повернути гроші за скасований авіарейс стане простіше

18 Листопад, 2017 - 19:14

Пасажири, які постраждали від скасування або затримки рейсу, тепер можуть звернутися до міжнародної компанії SKYCOP, яка допомогає пасажирам отримати компенсацію в розмірі до 600 євро, повідомляє СВІТUA з посиланням на turist.delfi.ee.

У всьому світі скасовуються близько 30 тисячів рейсів на місяць, а затриманих рейсів налічується в 20 разів більше. Кожен десятий європеєць з 850 мільйонів прибув до пункту призначення із запізненням у зв'язку з затримкою рейсу або багажу.

Згідно з даними компанії, лише п'ять відсотків постраждалих пасажирів, які звертаються по компенсацію, в результаті її отримують. За словами представника компанії, в такий спосіб ігноруються права майже восьми мільйонів пасажирів, і на більшість з них авіакомпанії не звертають жодної уваги.

"Не секрет, що дану ситуацію використовують як великі, так і дрібні авіакомпанії, ігноруючи Регламент Європейського союзу №261/2004, що стосується прав авіапасажирів. За нашими даними, лише європейські авіакомпанії винні пасажирам понад три мільярди євро, і ця заборгованість зростає з кожним днем. Авіакомпанії навмисно вводять пасажирів в оману про період розгляду вимог з виплати компенсацій, затягують процес за допомогою різноманітних бюрократичних методи та знаходять інші лазівки, які дозволяють уникнути виплати пасажирам передбачених їм за законом грошей", - пояснює виконавчий директор компанії SKYCOP Маріус Стонкус.

Компанія створила чотириступеневий інструмент для запиту компенсації, що дозволяє авіапасажирам після перевірки вимоги отримати до 75 відсотків від належної їм компенсації. Таким чином, користувачі послуги можуть швидше повернути свої гроші та уникнути часто безнадійного процесу боротьби з юристами авіакомпанії, що забирає багато часу і енергії.

"Наша мета полягає в тому, щоб відстоювати права пасажирів і допомогти їм отримати компенсацію, якої позбавлені мільйони пасажирів. Ми хотіли б підвищити обізнаність людей про їхні права в разі скасування рейсу або його затримки - всім варто зрозуміти, що не можна погоджуватися на дешевшу пропозицію, ніж передбачена компенсація, або взагалі відмовлятися від відшкодування. Необхідно домогтися справедливості у відносинах між авіакомпаніями та пасажирами ", - додає Стонкус.

За словами виконавчого директора компанії, в результаті такої поведінки авіакомпаній збитки несуть не лише пасажири, але й аеропорти. 

"Викликаний перевантаженнями ризик в галузі безпеки, необхідність займатися розгніваними пасажирами, організація розміщення - це лише дещиця тих послуг, які лягають на плечі аеропортів. Ми хотіли б знизити навантаження аеропортів і забезпечити отримання компенсацій всім сторонам, які постраждали в результаті діяльності авіакомпаній", - резюмує Маріус Стонкус.

Головне фото: turist.delfi.ee.

Реклама

Читайте також:

тема

Актуальне порівняння німецьких підприємств на інтернет-платформі Kununu показало, на яких підприємствах співробітники задоволені своєю зарплатою. За результатами дослідження стал
Економити на товарах та послугах у Німеччині можна цілий рік. Потрібно просто знати деякі хитрощі.

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.