Як побачити Польщу за півціни

19 Березень, 2017 - 21:22

«Ми хочемо витягнути поляків із торгових центрів», − говорить генеральний директор Польської туристичної організації (POT) Марек Ольшевський про акцію «Побач більше Польщі − вихідні за півціни» («Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny»), яка відбудеться 31 березня – 2 квітня. Про це пише Rzeczpospolita.

POT передбачає, що за цей період знижками скористаються 100 тис. осіб, а за відвідування цікавих  місць вони заплатять на 2 млн злотих менше, ніж у звичайні дні. В акції візьмуть участь 447 готелів, спортивних центрів, ресторанів, музеїв, пам'яток. Серед них є теж популярні туристичні місця, такі, як копальня солі у Величці та краєзнавчий музей у Конині.

Найбільше учасників заходу із Малопольського воєводства (66), Нижньої Сілезії (54), Мазовецького (45), Підкарпатського й Поморського воєводств (по 36). Трохи менше з Любуського (9), Свентокшиського (10) та Опольського (11). Близько 250 учасників – це об’єкти для ночівлі, по 120 складають гастрономічні  і туристичні послуги, 100 – культурні і мистецькі об’єкти. Умовою участі у «Вихідних за півціни»  було зниження вартості своєї основної послуги щонайменш на 50 %.

Польська туристична організація як організатор заходу запевняє, що учасники перевірені. Третина з них бере участь в акції не вперше. Раніше вони були учасниками першої такої ініціативи восени минулого року. Однак, як зізнався Міхал Никовський, організатор заходу, POT не має змоги перевірити всіх (наприклад, чи запропонована ціна насправді становить половину початкової вартості), тому потрібно покладатися на сумлінність підприємців і їхню турботу про власний бренд.

Метою акції, ініційованої Міністерством спорту і туризму, є відродження туристичного руху та надання людям можливості відвідувати туристичні об’єкти на виняткових умовах. «Давайте витягнемо людей із торговельних центрів, − сказав новопризначений голова POT Марек Ольшевський. – Нехай вони їздять Польщею, пізнають країну, її культурну спадщину і побачать, як багато цікавого знаходиться навколо, навіть недалеко від місця проживання».

На його думку, підприємці туристичної галузі отримають завдяки акції велику вигоду: «Задоволені знижками клієнти,  вже вдруге повертатимуться до них».

«Я переконаний, що акція приживеться на польському ринку й буде нашою традицією», – пояснив міністр спорту і туризму Вітольд Банька.

POT запевняє, що можливість отримання знижки є ефективним стимулом. Як показали дослідження, у 2015 р. основною причиною туристичної пасивності поляків була фінансова  неспроможність (34,8 %).

Із 17 березня POT почне поширювати інформацію про акцію в Інтернеті, в соціальних мережах, зокрема у «Facebook» (сторінка «Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny») та на «YouTube», на каналі «PolandTravel».

Рік тому в акції взяли участь 400 компаній, а знижками скористалися 60 тис. осіб. Відповідно до даних POT, у 2015 р. частка туризму у ВВП склала 5,6 % (у 2014 – 5,1 %). У Польщі нараховують 50 тис. туристичних маршрутів, більше 18 тис. веломаршрутів, понад 800 музеїв, 145 парків, зокрема національних заповідників, і 14 об'єктів, внесених до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Подробиці акції на сайті: www.polskazobaczwiecej.pl.

 

Читайте також:

тема

Уже кілька років Юлія й Павло подорожують країнами Азії, знаходять найкращі маршрути та місця, які варто відвідати.
Далека та холодна Ісландія з початків історії свого заселення приваблювала до себе шукачів пригод та мрійників.

новини

Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.